Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

Ο ΠΑΤΟΣ ! ! !

ΠΡΟΣΟΧΗ_δαγκώνει!
Η φύση δεν κάνει ποτέ γκάφες. Όταν δημιουργεί έναν ANOHTO, το εννοεί!!

« Google θέλατε... εμένα βρήκατε! Νο17 | Peslac On Ice (δωρεάν εισιτήρια!) »
Να φτάσω στον πάτο;

Ο πάτος είναι παρεξηγημένο πράγμα, τελικά...
Οι πιο πολλοί το θεωρούν το κατώτατο σημείο στο οποίο μπορεί να φτάσει κάποιος...
Ξεχνούν, όμως, ότι ο πάτος είναι και το σημείο από όπου ξεκινά κάποιος για να φτάσει στην κορυφή!

Είναι άσχημο, βέβαια, να είσαι ήδη ψηλά και να ξαναπιάσεις πάτο. Αλλά, μερικές φορές, για να φτάσεις κάπου ψηλότερα, μπορεί να χρειαστεί να κατέβεις ξανά εκεί απ' όπου ξεκίνησες!

Στον πάτο θα βρεις σκουπίδια.
Αλλά δεν αποκλείεται να βρεις και μαργαριτάρια :)
Όπως όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και ο πάτος, εξαρτάται από τον τρόπο που τον βλέπουμε εμείς!

Σταμάτα, λοιπόν, να κλαίγεσαι που πάτωσες!
Ξεκίνα να χαίρεσαι που έχεις την ευκαιρία για μια νέα αρχή!

Κι επειδή η διάθεσή μου είναι κάπως απόψε ,κόβω τις φιλοσοφίες πριν πάθω κατάθλιψη και αφιερώνω το παρακάτω -αγαπημένο μου- κομμάτι σε αυτούς που έχουν χάσει το κουράγιο τους και... αφέθηκαν στον πάτο!
Καλό ανέβασμα ;)

ΖΑΚ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
"ΦΤΑΣΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ"

Όταν αγγίξεις την κορυφή και τσιρίξεις
και έχεις την τύχη με το μέρος σου,
κρατάς την πορεία και φτάνεις στα όρια.
Μα όταν γλιτώσεις από το βάρος μιας πτώσης
και δεν μπορείς να σηκωθείς,
τότε δεν βλέπω να έχεις πολλά περιθώρια.

Φτάσε στον πάτο,
εκεί που δεν υπάρχει πιο κάτω
και βρες την ευτυχία κρυμμένη
κομμένη και ραμμένη για σένα,
που κλαις σε κάθε πτώση,
ισχύς εν τη ενώσει, ψυχή μου,
και έλα μαζί μου στον πάτο.

Όταν παλέψεις και όλη τη γνώση μαζέψεις
και ετοιμαστείς να απογειωθείς,
καιρός να μάθεις τι κάνουν τα ώριμα φρούτα.
Φόρα το κράνος, πάρε ανάσα και θάρρος
και αντί προς τα πάνω να κοιτάς ,
κλείσε τη μύτη σου, φτάσε στην άκρη και βούτα.

Φτάσε στον πάτο,
εκεί που δεν υπάρχει πιο κάτω
και βρες την ευτυχία κρυμμένη
κομμένη και ραμμένη για σένα,
που κλαις σε κάθε πτώση,
ισχύς εν τη ενώσει, ψυχή μου,
και έλα μαζί μου στον πάτο. :)

Άλλο βυθός κι άλλο πάτος!

Ο Νίκος γνωστός ως patriarxis στο paokmania και ο Φάνης κάνουν βόλτα στον βυθό της Θάλασσας με το κασκόλ του ΠΑΟΚ, την ώρα που ο Θανάσης τους φωτογραφίζει.
Καμιά Μαλαματίνα παιδιά βρήκατε εκεί;

 ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑ ! ! !

3 σχόλια:

+poulia είπε...

ΠΑΟΚ: Αφήνει πίσω τον πάτο και ξεκινάει τον ανήφορο για την κορυφή. Το νου σου, έχει ματς σήμερα...

kakkos17 είπε...

MIN FOVOU OLOI EKI THA EIMASTE,POIO SOVAROI APO POTE ! ! !

markos dj είπε...

MPES EDW AN THES FILE MOU .KAI SE PARAKALW VALE KAI KATI RISEIMO MESA AN THES http://spata2.blogspot.com/