Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚ;





ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚ;


Στην επιστολή μας αυτή σαν ULTRAS PAOK, θέλουμε να πούμε στην κοινωνία, πως αισθανόμαστε και πως θέλουμε εμείς τον ΠΑΟΚ.
Τον δικό μας ΠΑΟΚ
Ίσως τα λόγια μας να ακουστούν ιδεαλιστικά, αλλά για μας, όπως και για όλο τον κόσμο του ΠΑΟΚ, αυτό είναι ΠΑΟΚ:
ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ. ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ...
ΠΑΟΚ για μας σημαίνει αντίσταση στο κατεστημένο.
ΠΑΟΚ σημαίνει αξιοκρατία.
ΠΑΟΚ σημαίνει παλικαριά
ΠΑΟΚ σημαίνει αντριλίκι...
ΠΑΟΚ Σημαίνει μαγκιά...
ΠΑΟΚ σημαίνει κόλαση για τους κρατούντες, για τους γλύφτες του παρασκηνίου, για το ψευδοκράτος των Αθηνών.
Εμείς θέλουμε τον ΠΑΟΚ να απέχει απ όλα αυτά. Μακριά από τις επιτροπές, μακριά από τα μαγειρέματα. Μακριά από τις δοσοληψίες, μακριά από αλισβερίσια του στυλ "με σφάζει ο γαύρος και μετά με αφήνουν να σφάξω το Πανιωνάκι η την Ξάνθη η τον Εργοτέλη"
Με σφάζει ο γαύρος, θα πληρώσει όταν έρθει ο γαύρος... Δε θα σφάξω την επαρχιακή ομάδα η τον συμπολίτη για να ρεφάρω τη σφαγή.
Είμαι ΠΑΟΚ εγώ. Είμαι ο Ρομπέν των αδικημένων και όποιος έρχεται στη Θεσσαλονίκη από τους κρατούντες τα σκήπτρα του παρασκηνίου θα την πληρώνει. Έχω κόσμο, έχω ιστορία, έκανα αγώνες που τους πλήρωσα με αίμα, έχω περηφάνια μέσα μου, έχω μαγκιά έχω ανθρώπους που χάσανε την ζωή τους για τα ιδεώδη του συλλόγου και ότι πρεσβεύουν αυτά τα τέσσερα ιερά γράμματα. Γι αυτό είμαι ΠΑΟΚ. Για όλα αυτά. Αλλιώς θα ήμουνα κάτι άλλο. Κάτι ψεύτικο και προπαγανδιστικό. Δεν έγινα για να παίρνω κύπελλα η πρωταθλήματα. Έγινα ΠΑΟΚ για να μην είμαι τσιράκι κανενός... Έγινα ΠΑΟΚ για να είμαι ελεύθερος, ανεξάρτητος, αδέσμευτος... Για μένα τον οπαδό του ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ είναι ιδέα. Δεν είναι δουλειά, δεν είναι κονόμα... Είναι η τρέλα μου. Είναι η αγάπη μου, είναι η λατρεία μου...
Γι αυτό και εδώ και κάποιους μήνες οι φίλοι του Π.Α.Ο.Κ. νιώθουμε ξανά μέσα στις ψυχές μας την ομάδα όπως παλιά.
Γιατί έτσι απλά η ομάδα και η διοικησή της μας εκφράζει απόλυτα σ όλα τα παραπάνω που θέλουμε εμείς σαν οπαδοί τον τελευταίο καιρό.
Ο κόσμος με τα όποια λάθη γίνονται ή τις αδυναμίες ξέρει και εκτιμάει την προσπάθεια, βλέπει και κρίνει παρόλες τις τρικλοποδιές που προσπαθούν να βάλουν κάποιοι εσωτερικοί και εξωτερικοί πολέμιοι στην αναγγένηση της ομάδας μας έτσι ώστε να την δούμε ξάνα εκεί που τις αρμόζει στην ΚΟΡΥΦΗ.
Γιατί εμείς έχουμε όραμα γι αυτήν την ομάδα και στόχους υψηλούς και δεν χαιρόμαστε με μια εφήμερη νίκη της στιγμής.
Για εμάς το κίνητρο είναι να συνεχίσει η υπάρχουσα κατάσταση με περισσότερες οικονομικές βοήθειες, πιο δυναμικά και φυσικά οριοθετόντας υψηλούς στόχους για την ομάδα μας και αγωνιστικούς αλλά και κινήσεις που θα παραμείνουν και στις επόμενες γενιές των ΠΑΟΚΤΣΗΔΩΝ όπως το προπονητικό κέντρο που επιτέλους πρέπει να δημιουργήσουμε, τις υποδομές με αρτιότερη οργάνωση και φυσικά και την δημιουργία της ΝΕΑΣ ΤΟΥΜΠΑΣ με δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό όπου τα κυρίαρχα οφέλη θα είναι στην ομάδα μας και όχι σε κάποιον τυχαίο ΄΄ψευτοεπενδυτή΄΄ που θα έρθει πάλι να χρεώσει την ομάδα μας με την ανοχή της πολιτείας και των ελεγκτικών μηχανισμών της ( για τους ευνόητους λόγους).
Ο Π.Α.Ο.Κ. των 24 χορηγών (μέχρι στιγμής), των 13.000 διαρκείας, της γεμάτης Τούμπας χωρίς παρεκτροπές φαίνεται ότι ενοχλεί αφάνταστα την Πολιτεία ( που μένει σε υποσχέσεις και λόγια του αέρα), την ΚΕΔ, την ΕΠΟ, και φυσικά κάποιους ραδιοφωνικούς παραγωγούς στον βωμό της ακροαματικότητας. Φαίνεται τελικά στο δύσμοιρό αυτό ποδοσφαιρό της χώρας μας, θέλουν το ποδόσφαιρο κάποιοι να το διοικούν ...κολητοί πολιτικών και λαμόγια...γι αυτό και βλέπουμε τέτοιο υπόγειο και μη πόλεμο στην ομάδα μας...
Έχουν γνώση οι φύλακες όμως και το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω φίλε ΠΑΟΚΤΣΗ γιατί αυτή η ομάδα με την βοήθεια όλων μας, οργανωμένων και μή , παλιών και νέων φίλων της ομάδας θα ξαναφτιαχτεί με γερές και υγιείς βάσεις και θα ξαναέχει την επαναστατικότητα που είχε λείψει στον ΠΑΟΚΤΣΗ ( που ίσως φταίμε και εμείς γι αυτό για την μειωσή της).
Βάζοντας όλοι πάνω από το οποιοδήποτε πρόσωπο και κατάσταση η τάμπέλα το συμφέρον της αγαπημένης μας ομάδας με ενότητα και σύμπραξη μπορούμε να πετύχουμε και άλλα πολλά. Ήδη κάποιοι εδώ και 4,5 μήνες έχουν ταρακουνηθεί που δεν μπορούν να ελέγξουν την ομάδα μας!!! Σε όλους αυτούς που μας πολεμάνε και προσπαθούν να βάλουν τρικλοποδιές η καλύτερη απάντηση είναι η ενότητα και η γεμάτη Τούμπα σε κάθε αγώνα. Πόλεμο αυτοί...η απάντηση μας ΓΕΜΑΤΗ ΤΟΥΜΠΑ ΕΜΕΙΣ που θα στέλνουμε πολλαπλά μηνύματα εναντίοω των εχθρών και της πολιτείας. Ακόμη περισσότερο το Σάββατο στις 16.45 με αντίπαλο τον Εργοτέλη όπως και στις 25/11 με τον Πανιώνιο η Τούμπα θα πρέπει να είναι κατάμεστη και κερδίσει έναν πόλεμο ακόμη ο λαός μας εναντίον της πολιτείας και του εμπαιγμού που υφίσταται η ομάδα μας.
ΥΓ1. Αλήθεια κ. Γκαγκάτση τι συμβαίνει με την ομάδα μας και τις απαράδεκτες διαιτησίες θα μας πείτε ? Η θα συνεχίσετε τις λυκοφιλίες με προέδρους άλλων ομάδων ?
ΥΓ2. Οι επόμενες ημέρες είναι πολύ κρίσιμες για να πάρει η ομάδα μας αυτά που δικαιούται αδέρφια γι αυτό και με βάση το Πανέλληνιο Συλλαλητήριο θα πρέπει η Τούμπα να γεμίσει στους 2 επόμενους αγώνες. Οι αγώνες και η δικαιωσή τους κερδίζονται στους δρόμους με έξυπνα, δύναμικά και ειρηνικά μηνύματα...
ΥΓ3. ΄΄Κωστάκη΄΄ τα καλύτερα έρχονται όσο δεν τηρείται τις υποσχέσεις σας...
ΥΓ4. Την ανακοίνωση μπορείτε να την διαβάσετε αυτούσια σε ηλεκτρονική μορφή μέσω του www.ultraspaok.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: